środa, 29 września 2010

trochę zdjęć







kilka zdjęć, jedno to mecz football'u a reszta to Puyallup fair (wesołe miasteczko), mam duże szczęście, bo mieszkam w Puyallup :D. Wszystkie zdjęcia są z innymi exchange students, tak jak mówiłam najłatwiej zaprzyjaźnić się z innymi wymieńcami, ale i tak czeka się z niecierpliwością na tych Amerykańskich przyjaciół ;)
Kasia
Kasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

6 komentarzy:

  1. Weszłam na twojego bloga kiedy szukałam ciekawostek o takiej wymianie :) jestem w trakcie namawiania rodzicow na taki wyjazd mam nadzieje ze sie uda! :)
    powodzenia w stanie Waszyngton, bede czytac posty na bierzaco!
    Pozdrawiam!:*
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog!
    Udanej zabawy w USA ;)




    pozdrawiam!
    californiadream.fotolog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że Ci sie układa! powodzenia dalej:) świetne zdjęcia:)
    czekamy na więcej relacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do Ciebie pytanie, o której rozpoczynasz zajęcia w szkole i o której je kończysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear blogger,

    we have just released the results of the IX11 blog competition. You can find the results here:
    http://en.bab.la/news/top-100-international-exchange-experience-blogs-2011

    We had 220 participating blogs this year so unfortunately not everyone could be amongst the top 100 blogs. Nonetheless, we are proud of every blogger sharing his or her experience on living abroad! We have read many wonderful stories and wish we could switch with you. Keep on blogging!

    We wish you a wonderful weekend.

    Best regards,

    Valerie
    on behalf of bab.la and Lexiophiles

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądam właśnie twojego bloga.
    Nie dziwię się, że masz mało na niego czasu w końcu jesteś że tak powiem w innym świecie, pozazdrościć. Trzymaj kciuki żeby dało mi się za rok wyjechać bo kocham USA i na pewno nie raz tutaj jeszcze zajrzę!

    OdpowiedzUsuń