czwartek, 26 sierpnia 2010

wreszcie mam plan lekcji! :)

A więc mój plan wygląda tak:
-American Studies II
-Multicultural Study
-French III
-Algebra II
-Senior English
-Drama/Acting
Czy to nie zabawne, ostatni raz 6 lekcji każdego dnia miałam chyba w klasach 4-6 w podstawówce. Co by nie mówiąc mi się to bardzo podoba! :D. Dzisiaj poznałam mamę mojej host mum, hahahha, przezabawna kobieta, powiedziała mi coś takiego: Ludzie myślą, że u nas jest dużo śniegu podczas zimy, ale nie wiedzą, że my mamy bardzo łagodny klimat dzięki temu, że mamy tak blisko góry. Uwierzcie mi, było niesamowicie ciężko się nie śmiać! Tak dla sprostowania jak by ktoś nie wiedział, że jestem w stanie Waszyngton od strony Oceanu, to właśnie ta bliskość do oceanu powoduję, że mają taki klimat a nie inny. Ah ci amerykanie... hahahha, wciąż nie mogę przestać się śmiać.
Kasia
Kasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

3 komentarze:

  1. hey, ej ja rozważam wymiane 10 miesięczną do stanów,półki co ide do 3 gimnazjum ,na twój blog trafiłam przypadkiem ale naprawdę jestem ciekawa jak Ci się tam podoba,wgl ile masz lat i jak się stało że tam trafiłaś?:P
    Poza tym nie boisz się tego co będzie jak wrócisz do PL?
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojechałam z Almaturu, a lat mam 18 czyli powinnam być w 3 LO aktualnie. Nie myślę o tym co będzie jak wróce do Polski, jedyne czego się mogę bać to tego, żeby nie zmarnować tego roku i wykorzystać go na 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Na swoim blogu piszesz ze jesteś w USA.
    Mam do ciebie małą prośbę mogłabyś napisać mi swój plan lekcji na tydzień? Jest mi to bardzo potrzebne do szkoły.

    OdpowiedzUsuń